27 Eylül 2011 Salı

olabilir mi?

gittiğimde orda değildi diye, ona kırıldığımı düşünüyor olabilir mi? bana bir iyilik yaptığının farkında olmadan hem de.. aklıma grup gündoğarken'in o hüzünlü şarkısının tecavüz etmesini önleyerek bir de.. beni koccccaman bir yükten uzaklaştırdığının farkında olmayabilir mi?

uzak duruşumu küstü bana diye mi yorumladı ki? iki buçuk yıl öncesini canlandırmamaktı hep benim derdim. küsmedim. neden küseyim ki eskiden onu sevmemi açıklayacak yüz bin milyon sebep saydığım insana?

ben küsmedim. sadece rahat bırakıyorum ikimizi.. zaten bir kendime salça olabiliyorum, neyse.. artık ikimiz de özgürüz. seni gördüğümde kafamı zıt yöne çevireceğime dair yemin ediyorum. seninle sanal yollarla dahi konuşmayacağıma da yemin ediyorum. ama tamamen unutkanlığa yükleyerek suçu..

sadece önlem alıyorum. iki buçuk yılda artık tamamen geçmesi gereken şeyler yerini hatırlatmak için sızlayıp duruyo. bas bas bağıran bir terslik var durumda, değil mi?

üstelik ben körkütük aşıkken kendimi uzak tuttuğum adama, cancağzıma..

hoşça kal. seni çoktan bitirdim. bu da resmi belgesi olsun :)








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çayda eriyen şeker